Yngsta någonsin som kommit in i medelålderskrisen...-.-

Varför, varför, varför ska jag bete mig som en annan gammal politiker?! Jag fattar inte! Är det jag som är gammal för att vara ung, eller är det de andra i min ålder som är små för att vara unga? 
Här går jag omkring och deklarerar om vad jag tycker och tänker, medans jag hör andra "ungdomar" skvallra om smink, kläder och vem som gjorde vad. Varför ska jag ha så udda intressen för? Varför kan inte jag vara lika tanklös som så många andra, istället för att gå omkring och tänka på att "hon borde inte göra så" "han borde inte röka/snusa" och faktiskt ibland säga det jag tycker om det! 
Ta mig inte fel - jag är glad över att jag bryr mig om de saker jag gör, men när andra personer tar till sig det jag säger på ett negativt sett som jag inte menade, då verkar det som om jag inte har något syfte med det jag försöker göra. 
Men jag kan inte peka ut "dagens ungdom" som om de bara pratar om det ovannämda. De flesta i min närvaro har mycket djupare samtal. Gudars vad jag lät gammal där!X'D

Nej du har jag tjatat nog om mig själv, hur är det med er (som orkat läsa allt det här gnatet och tjatet) då?
Iz loves you all/few of my readers!<3

Kommentarer
Postat av: filo :)

Du är bara mogen anna, och de är en väldigt bra sak! vissa blir inte mogen förens 40, (om de har tur) och de är bara tragiskt. så se de positivt att du kan tänka och bete dig moget men samtidigt ha lika roligt iaf!!!



What's not to like? ;D

2009-05-29 @ 21:50:27
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: Chill (no ""oDill)

men anna de e ingen som tänker at du är "gammal" det är nog bara lite små-psykiskt i ditt huve :)

det är ju bra att veta vad man står för redan men kom ihåg att det kan ändras...don't judge a book by it's cover...

2009-05-31 @ 10:24:13
URL: http://mingelanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0