Tälta!

Jahopp, du var det avklarat. Farmor och mormor är hemskickade, medans Björn och Jessica tog första bästa chans att sticka. Men på det stora hela gick själva uppvakandet bra. Både Björm och farmor blev "glada" över presenterna. Maten var god. Smörgåstårta som faster Mi hade gjort, och gräddtårta som mormor hade gjort. Fast jag kunde inte äta gräddtårtan, för det var kiwi på den, vilket jag inte tål. Jävla allergi. -.-'  
Inget kajakande blev det heller; pappa orkade inte. Men det får bli en annan gång då. Suck...pappor.

Nej men nu måste jag gå ut - jag ska tälta med syrran på gården. :) Ah, nostalgi! Vi ska kolla på nån gammal film och ha det mysigt. Jag gissar på att vi är inne igen senast kl. 12.00. Men men, så länge vi inte bråkar så kommer det gå hur bra som hellst. 

Oj, nu skriker Ellen på mig - måste gå, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Chill (no ""oDill)

"är hon inte allergisk mot det så har hon en fobi för det"-en vis man-Linus Theorell...

fan de här har jag glömt berätta för elin...on my to do list xD

2009-05-31 @ 10:27:09
URL: http://mingelanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0