Sommar och soliga dagar

Jaha, vad gör jag på denna soliga dag då? Nu på förmiddagen så hade jag spelning i kyrkan (Ah, underbara svalka!) med gamla läraren Birgitta. Spelade Rondo och Hallelujah - på tre plan. Händerna på två paneler, och fötterna på en egen. Och fy fan vad jag har kramp nu. Mina stackars fötter! D:
Och vad ska man göra nu då? Jo först ska jag åka till stugan för att hämta dynor, och sedan ska jag sätta mig i den ljuvliga värmen - och plugga matte och SO. Hurra! -.-'
Och sen kommer min kära mormor med städmani. Och kusin Björn med flickvännen Persika - jag menar Jessica! Farmor är redan på plats i solstolen och resten av familjen på gården någonstans.
Vi ska fira farmors och Björns födelsedagar idag, by the way. Farmor ska få nån tröja av något slag, och Björn ska få knivar. Japp, min familj suger på presenter. Det var tänkt att Björn skulle få ett skohorn, men det "försvann". Oj, vad synd! ;P
 Min kära faster tjatar nog livet ur farmor, medans Farbror Anders (inte äkta) antagligen försöker lugna ned faster. Mamma ligger på soffan med solsting och syrran Ellen ligger på studsmattan och läser "En geishas memoarer". Och så pappa som antagligen är i skogen eller nått. 
Sen mot kvällen ska jag ut med kajaken för första gången. Wo-ho! XD Önska mig lycka till!

Oh, crap - nu kom mormor! Måste rädda mitt rum, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0