Jag kan!

Ja, ingen läxläsning i Gällö idag. Men jag fick ganska mycket gjort ändå. Jag har pluggat SO hela förmiddagen, sen har jag hjälpt mamma och pappa med gården och sånt. Och så har jag kört bil! XD
 Det gick skit till att börja med, men sen gick det bra/bättre! :P Jag körde pappas Caddy och jag kunde göra allt - till och med bromsa! Bilen kallas härmed officiellt för Jävlaskitmaskin, men det är bara för att de första tjugo minuterna gick åt att hoppa fram och tillbaks några meter. Jag tror fan att den maskinen lever! Och att den imiterade Lille Skutt, eller nån...-.-' Rädd som en jävla hare, det var den. Men det gick bra till slut - tur för den att det gjorde! - och jag kunde gasa, bromsa och gasa igen! Mohahah! Watch out for me, motherfuckers! ;D

Och idag så fick jag äntligen åka ut med min kajak!<3 Åh, vad underbart det var! Man sitter praktiskt taget i vattnet och hur man paddlar vet ni ju. ;P Underbart - kan inte säga mer än så. *drömmande smil på läpparna*
Aja, som ni ser ovan har jag ju döpt pappas (jävla skit-) bil, så när jag ändå var i farten döpte jag kajaken till Nor. Uttalas "Noor" - med ett utdraget O. Jag vet inte varför, men jag tycker det passar på honom. Och just det; alla brukar ju kalla sin båt för "hon" - så jag skapade en liten konstrast genom att kalla min båt för "han". Bara för att! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0