Hellou!

Hej hej, alla människor... och andra varelser...O.o
Det här är jag *vinkar* och innan jag drar igång med det här bloggandet vill jag berätta lite om vad jag ska blogga om osv.
Jag hade tänkt skriva om mig och mitt liv som politik-intresserad tonåring i Jämtland. Och alla med- och motgångas som medföljer.
Och när det gäller namnet på min blogg så vill jag gärna förklara mig... så att ingen missförstår och ringer efter Ghost Busters eller nåt. Ett av mina helt random smeknamn är Makabra Anna - kommer inte ihåg varför, det bara är så - och en av mina vänner, som inte är den bästa på gramatik (hej Mellis!) visste inte vad makaber betydde. Så efter en lektion så frågar hon helt enkelt våran lärare i fysik vad det betyder. Och han förklarar att om någonting är makabert "så är det... groteskt, som ett styckat lik". Ja, ni förstår vart det leder va? Så nu är jag helt enkelt "det styckade liket Anna" till min stora förtjusning. 
Så nu har ni den informationen:) Jag hoppas att jag inte drog iväg där, eller gjorde jag det? Isf förlåt. Är så trött att jag skulle kunna somna på tangentbordet....
Natti natti, see yah in the morning!♥

Kommentarer
Postat av: filo :)

det är bra Anna! Man ska stå för det man representerar!!! ;)

2009-05-25 @ 07:36:19
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: Chill (no ""oDill)

det är bra Anna, glöm inte att skriva inlägg nu då! :)

2009-05-25 @ 19:10:50
URL: http://mingelanders.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahahaha aa, t.o.m att du fick med att jag är sämst på gramatik i de inte så långa inlägget... helt otroligt ;) xD

glöm inte bort att skriva Varge dag nu ;)

2009-05-25 @ 19:50:16
URL: http://elisabethemeliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0