God morgon god morgon!

Hej hej alla glada! Nu är klockan bara 9.00 och jag är redan pigg och glad! :)  Kan det bero på att jag är övertrött, kanske? Tältningen med syrran gick bra. Vi "sov" hela natten i det där jävla tältet och vaknade med ryggont och solen i ögonen, Ellen två timmar tidigare än mig. Vi kollade på Birger & Oliver - Gräjtes Hits, pratade, skrattade och senare sov. Ellen skulle lyssna på den tredje boken om Eragon, men somnade efter några minuter - så där låg jag i säkert en timme och lyssnade på hur Eragon och hans kusin - vad han nu heter - spanade på vad det nu vad.... Och inte fan visste jag hur man stängde av heller. 
Så jag somnade när det var morgon igen och solen stekte på Ellen. Suck... Och Ellen boxade till min njure så nu ligger den kvar i tältet. 

Nej men nu måste jag göra mig klar tills jag ska åka till Gällö och plugga:) Ska plugga hela dagen tillsammans med Elin och Rebecca:) Och sen mitt på dagen ska jag ha spelning i Revsund - jag måste lära mig orgeln där också, vettu ;) 

PS: Poets Of The Fall - Sleep, vacker låt , lyssna på den! (Tack andra Anna för att du visade mig POTF, älskar dem!)

Kommentarer
Postat av: Chill (no ""oDill)

och mig ska dit me...haha

oh crap they stole my kidney.

2009-05-31 @ 10:28:32
URL: http://mingelanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0