Happy and sad days

Hello(u) på er! Ledsen för att jag varit lite borta ett tag. Det har varit jävligt mycket läxor nu in på slutet...:( Stackart mig, jag går ut trygga nian nu. Men jag vet iallafall att jag har minst G i alla ämnen. Till och med idrott - inte för att min idrottslärare hade nått annat val än att ge mig och Elin ett G. ;P (We're in this shit together)
Jahopp, och vad har jag gjort idag då? Jo, jag har (såklart) varit på skolan - med både tårar och skratt, rektor Anna kom och hälsade på (hon grät nästan! :') ), jag fick veta att jag har MVG i både Sv och So - WOHO, tack Skol-mamma! Jag hade sista riktiga skoldagen idag, BTW.... *snyft* Jag strässade mig till min spelning med Thomas (skratta så mkt ni vill Anders och Elin...-.-' ) och han kom fram till att jag har musikalisk dyskexi... tack så mycket för det. Bara för att jag spelar på gehör och inte läser noter. Och just det; Anders fick tillbaka sin hörsel idag, och synd var det - jag som tyckte det var så roligt när han hela tiden sa "va?!" ;P Snälla Anders, kan du inte bli halvdöv igen?! XD

Och när jag slutade skolan så skyndade jag och Elin ut till parkeringen utanför folkan - eftersom vi skulle åka och ta sprutor till Gotland tillsammans (WE'RE IN THIS SHIT TOGETHER!), med det visade sig att pappa, som skulle skjutsa oss, fortfarade var i skogen. Så det var bara att sätta sig på gräset (för Elins del, jag satt på trappan) och vänta. Och efter en halvtimme så kom han, mamma och Ellen åkandes i våran lilla minibuss. Jag och Elin klev in (jag fick stänga dörren, för Elin kunde inte - den femåringen ;P) och så bar det iväg mot Bräcke. 
 Väl framme så var jag, Ellen och Elin tvungna att vänta i bilen medans mamma och pappa gick in på apoteket för att hämta ut vaccinet - vilket tog en hel halvtimme. Och inte vågade vi röra oss utanför bilen heller, eftersom vi var säkra på att bräckeborna skulle slakta oss på fläcken. Helt seriöst alltså...O.o

Aja, sen var det raka vägen till hälsocentralen - och vidare till doktorn som skulle ge sprutan. Och om jag inte nämt det tidigiare är jag skiträdd för sprutor! Jag menar allvar - jag har till och med sprungit ifrån skol-läkaren en gång och en annan gång skulle jag sövas för operation, men jag vägrade ta bedövningen - så jag, hrm, "förhandlade" fram en annan lösning... inga komentarer. 
Men alltså, det här var den ynkligaste spruta jag någonsin fått! Jag kände ingeting, och nu efter har jag bara ett tryck i armen, ingen smärta alls! :O I'm so prowd over myself - jag gjorde inte alls något försök med att rymma från doktorn, eller någonting! *klappar mig själv på huvudet* 

Och sen så hittade jag någonting som jag har letat överallt efter. Skor! I Bräcke?! Och jag köpte till och med två par! :O Ett par romerska sandaler (eller vad det nu kallas) och ett par klackes-skor vilket bara har hänt två gånger tidigare! Och ja, det heter faktiskt klackes-skor...-.-'

Kommentarer
Postat av: filo :)

AAAHHH på hela bloggen XD (Och de där med komm. om 5-åring tänker jag ignorera! XD)

2009-06-05 @ 23:53:18
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: Chill (no ""oDill)

Ja du, jag e halvdöv och du har "dyskexi"(så jävla lolz)De heter Jesus sandaler BTW. anna dras alltid till kristna saker...anna thomas har sandaler ihop xD

2009-06-06 @ 15:39:51
URL: http://mingelanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0