Destination:Gotland

(förlåt för att jag inte skrivit nått på evigheter)

Nu ni, alla människor, så bär det av till Gotland imorgon! :D Elin och jag - minus själförtroendet - ska skriva i hela 10 dagar; oh joy!

Och för er som är intresserade så åkte Elin till tåget för två minuter sedan (om du ser det här Elin, så har du nog missat tåget och har du det så kommer jag att ta med mig en flaska saltvatten och dränka dig i det - bara så att du vet).

Jag, Sara och Ellen kom just hem från ett kort dopp i havet (jag är på Öland, btw) och Ellen och Sara ockuperade de två badrummen innan jag hann sätta foten på tröskeln. Så nu sitter jag här; kall, stelopererade fingrar (förlåt för eventuella stavfel), i badrock och sand mellan tårna.

Nu kom Ellen ut från ett av badrummen, så nu ska jag skynda mig dit. Hej då och kramar på alla få läsare! XO

Kommentarer
Postat av: Elin

GOTLAND!!!!

2009-07-15 @ 12:59:10
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0